Een beetje van het zelfde

Dacht altijd dat de wereld zou veranderen met mij, maar tot mijn verbazing is dat niet gebeurd. Er zijn nog steeds mensen die kwaad doen, zoals pedofielen, fascisten en racisten. Ik ben veranderd, maar de wereld om me heen niet. Soms wil ik die spiegel voorhouden, vanwege het grote verdriet dat ik daarover voel. Maar ik realiseer me ook dat ik zelf niet volmaakt ben, dus ik moet mezelf niet vergeten.

Hoe dan ook, ik schreef er een Limmerick over…


Gerelateerd:

Laat een reactie achter...

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

About me
Hoi... Ik ben Irene, bouwjaar 1967, en een gedreven schrijfster sinds 2002. Ik schrijf essays, columns en artikelen. Heb reeds een chicklit geschreven, ben werkzaam in de ICT en, tja, word thuis meestal wel herconditioneerd door mijn feline vriendje Coco en Shih Tzu, Kiki... Lees verder...
  • Mevrouw Niekje
    Nee! Wat een gast!! Goed dat je hem meteen hebt gezegd wat je van dit gedrag vindt.
  • Mevrouw Niekje
    Ik kan met het heel goed voorstellen Irene. Nu nog niet! Ik sta ook nog met twee benen in het
  • Ria
    Oh wat jammer van je lange haar! Bij mij wordt het bovenop ook plat als het langer wordt. En droog.
Sta jij er ook op?
banner Webloggerlijst.nl
Archief
Categorieën

Quote of the week

Van verwondering naar woorden...
— me, myself and I
to top

© verwondervrouw.nl. Alle rechten voorbehouden