Dacht altijd dat de wereld zou veranderen met mij, maar tot mijn verbazing is dat niet gebeurd. Er zijn nog steeds mensen die kwaad doen, zoals pedofielen, fascisten en racisten. Ik ben veranderd, maar de wereld om me heen niet. Soms wil ik die spiegel voorhouden, vanwege het grote verdriet dat ik daarover voel. Maar ik realiseer me ook dat ik zelf niet volmaakt ben, dus ik moet mezelf niet vergeten.
Hoe dan ook, ik schreef er een Limmerick over…


Hoi... Ik ben Irene, bouwjaar 1967, en een gedreven schrijfster sinds 2002. Ik schrijf essays, columns en artikelen. Heb reeds een chicklit geschreven, ben werkzaam in de ICT en, tja, word thuis meestal wel herconditioneerd door mijn feline vriendje Coco en Shih Tzu, Kiki... 