About me

pic moi

Als ik wat eenvoudige kreten roep als opgeruimd, energiek, niet snel gek te krijgen, humoristisch, betrouwbaar en ook oplossingsgericht krijg je al een aardig beeld van me. Bovendien zit mijn haar ook nog eens altijd goed… Lees meer

Jij ook??

banner webloggerlijst.nl

Reacties

  • Mevrouw Niekje
    Ik kan met het heel goed voorstellen Irene. Nu nog niet! Ik sta ook nog met twee benen in het
  • Ria
    Oh wat jammer van je lange haar! Bij mij wordt het bovenop ook plat als het langer wordt. En droog.
  • Mevrouw Niekje
    Een open deur natuurlijk maar gelukkig wordt het vanzelf weer lang. En nooit meer vergeten hoe je je voelde als

Archieven

Quote of the week

Van verwondering naar woorden...
me, myself and I
to top

© verwondervrouw.nl. Alle rechten voorbehouden